Instagram

duminică, 11 octombrie 2015

Review Lotiune de corp Dove DermaSpa goodness



      Dove a lansat recent o noua gama de produse destinate ingrijirii corpului- Derma Spa, iar eu am profitat de promotia celor de la DM si am achizitionat lotiunea de corp (din subgama goodness). Pretul intreg al acestui produs este in jur de 29 de lei, eu am putut sa il cumpar cu 19 lei. El vine intr-o cantitate de 200 ml.

      Daca imi cititi blogul, probabil stiti ca sunt o mare fana a produselor Dove pentru ingrijirea corpului, insa acesta m-a cam dezamagit. Are o consistenta cam apoasa si o putere de hidratare foarte mica. Pielea corpului meu este foarte uscata (mai ales in sezonul rece), iar acest produs nu prea m-a ajutat in acest sens. Aplicat in zonele mai putin uscate, cum ar fi bratele, a fost destul de ok, insa in celelalte zone nu mi-a oferit hidratarea de care aveam nevoie.
      Un alt aspect neplacut al acestei lotiuni ar fi mirosul, care nu este deloc pe placul meu. Eu il percep ca fiind ceva floral si foarte intepator.
      Per total, as putea spune ca acesta lotiune nu m-a impresionat deloc, nu este nici cea mai proasta, dar nici cea mai buna crema pe care am incercat-o. Consider ca are un pret exagerat de mare si total nejustificat, mai ales pentru cantitatea lui de 200 ml . Lotiunile de corp Dove, cele clasice,mi se par mult mai eficiente decat aceasta si mult mai acceibile din punct de vedere al pretului.


Voi ati incercat acesta gama? Ce impresie v-a facut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu