Instagram

miercuri, 14 octombrie 2015

Favoritele lunilor septembrie si octombrie




      Hello,

      Toata vara am asteptat cu nerabdare sosirea toamnei- anotimpul meu preferat. Ador vremea racoroasa, botinele, esarfele mari si calduroase, ciocolata calda servita in pat sub patura, aromele si culorile toamnei. Odata cu noul sezon, au aparut si cateva noutati in rutina mea de ingrijire a corpului/parului, in ceea ce priveste machiajul, parfumul, s.a.m.d.





1. Laptele de corp Nivea pentru piele uscata cu unt de shea- odata cu venirea frigului am simtit nevoia unei creme puternic hidratante, iar aceasta face fata cu brio nevoilor mele.
2. Uleiul de par Garnier Ultra Doux- eu am parul gras la radacina dar uscat pe lungime, iar acest ulei a reusit sa il aduca pe linia de plutire. L-am aplicat pe varfuri, fie pe parul umed inainte sa il usuc, fie pe parul uscat inainte sa il intind si de fiecare data m-a multumit. Nu incarca firul de par, nu il ingrasa si nu ii ia din volum.
3. Balsamul de par Loreal Elseve Ulei Extraordinar-  nu am mai folosit balsam de par de cativa ani deoarece intotdeauna mi s-a parut inutil. Dupa cum spuneam mai devreme, parul meu este destul de uscat si degradat pe lungime, iar balsamul nu prea ii face fata. Obisnuiam sa aplic masca de par dupa fiecare spalare, dar m-am decis sa dau o sansa acestui produs. Acum alternez masca cu balsamul, deoarece s-a dovedit a fi suficient de hranitor pentru parul meu.
4. Gelul spumant purifiant de la Gerovital Plant- este un produs ieftin si bun. Curata bine, nu agreseaza tenul,are un miros placut. A devenit produsul meu preferat de curatare a fetei.
5. Anti-perspirantul B.U.- m-am ferit multi ani de anti-perspirantele sub forma de spray, pentru ca nu ma protejau la fel de bine ca cele stick, insa acesta chiar isi face treaba. Am avut mai multe variante, dar  Fresh vivbe e preferatul meu.


6. Lacul de unghii The One (Oriflame) in nuanta Cappuccino- nu pare foarte atragatoare in ambalaj, dar arata superb pe unghii.
7. Creionul retractabil The One in nuanta deep plum- culoarea e superba, este foarte pigmentat, cremos si rezista cu succes toata ziua, fara sa se intinda (swach mai jos).




8. Cel mai folosit parfum in ultima perioada a fost Divine Idol (Oriflame).

      Luna aceasta va voi prezenta si niste favorite non-beauty:



9. Lumanarea Triple Melon de la Our own candle company- am profitat de reducerea de la Elefant si mi-am achizitionat aceasta minunatie care imi parfumeaza intreaga camera in 10 minute.
10. Nescafe Brasero Decaf- imi place foarte mult aroma cafelei, dar cofeina nu se impaca prea bine cu stomacul meu ,plus ca ma si agita, asa ca am trecut pe decaf. Cafeaua asta chiar e foarte buna, daca n-as fi stiut ca nu are cofeina, nu mi-as fi dat seama.
11. Pentru final am lasat o carte pe care am citit-o cu mare placere in ultima perioada: Recomandari psihanalitice pentru mame de Wilhelm Stekel. Nu sunt mama si nici nu planuiesc sa fiu in viitorul apropiat, dar mi se pare o carte utila pentru oricine.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu