Instagram

miercuri, 19 august 2015

Review Famous Luxury Perfumes






Hello,

      In aceasta minunata zi de vara, doresc sa va prezint un magazin online care comercializeaza parfumuri si experienta mea cu aceasta companie.
      De la bun inceput vreau sa mentionez ca nu am fost platita de Famous Luxury Perfumes sa le fac reclama si nici nu am primit produse gratuite de la ei.
      Aceasta companie produce replici dupa parfumuri celebre, cele de dama fiind ape de parfum iar cele barbatesti ape de toaleta. Atat cele pentru dama cat si cele barbatesti au un gramaj de 100 ml si costa 156 de lei.

     Ce spun ei (aici) :

Producția parfumurilor Famous Luxury Perfumes se realizează în cele mai cunoscute fabrici din Germania în domeniul parfumeriei.
Esențele sunt exclusiv "apă de parfum" și conțin concentrația maximă de uleiuri aromatice (acceptată de Uniunea Europeană) pentru o persistență îndelungată care o să vă surprindă.
Am eliminat: costurile cu brandul, distribuția și ambalajele scumpe
Am păstrat: CALITATEA
Am obținut: prețul redus

Gama Famous Luxury Perfumes contine 7 parfumuri pentru damă si 4 parfumuri pentru bărbați din cele mai actuale, vândute și cerute produse de pe piață, cu posibilitatea imediată de creștere a varietății acestora în functie de tendințele din domeniu, Famous Luxury Perfumes fiind în continua inovare și cercetare.


     In ceea ce priveste parfumurile barbatesti, nu stiu ce branduri celebre imita deoarece nu am gasit nici o informatie de acest gen pesite si nici pe pagina lor de facebook. In schimb, in cazul celor pentru dama, le-am identificat corespondentul:

CAPRICE - Chanel Allure
DESIRE - Lancome La Vie est Belle
STYLE - Paco Rabanne Lady Million
GRACE - Coco Mademoiselle
PURE - Dior J'Adore
MISTERY - Thierry Mugler Alien
SECRET - Laura Biagotti Laura

      Eu mi-am comandat Style intrucat Lady Million e un parfum pe care mi-l doream de mult timp, iar acesta se apropie foarte mult de original. Fiindca eram la prima comanda, mi-au trimis si un set de mostre care cuprinde toata colectia lor.  Le-am incercat pe toate si am fost impresionata de cat de mult se apropie de parfumurile care le-au inspirat. 
      In ceea ce priveste persistenta lor, as spune ca e una medie, dar cred ca depinde de fiecare produs in parte. Parfumul Style rezista pe pielea mea cam 5 ore, Desire s-a mentinut putin mai mult. In schimb Grace a persistat chiar si dupa ce am facut baie.
      Am uitat sa mentionez un aspect foarte important- daca va abonati la newsletter in momentul in care accesati siteul http://www.parfumuri-celebre.eu/, veti primi un voucher in valoare de 60 de lei. Astfel, eu am dat, cu tot cu transport, 111 lei pe aceasta comanda.
      Serviciul clienti este ireprosabil, ei va trimit un mail dupa efectuarea comenzii in care va anunta in ce zi veti primi coletul. La mine a ajuns in 2 zile. 
      Daca va tenteaza vreunul din aceste parfumuri dar nu va incanta ideea sa dati 300-400 de lei pe un parfum Chanel spre exemplu, eu zic ca merita sa le dati o sansa acestora.


     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu