Instagram

marți, 10 martie 2015

Review Sampon Vichy Dercos anti-matreata

   


        M-am gandit sa inaugurez acest blog vorbindu-va despre samponul meu preferat - Vichy Dercos anti-matreata, varianta pentru par normal spre gras.



       Ma confrunt de cativa ani cu o dermatita seboreica extrem de incapatanata. In anul 2010 am ajuns la medicul dermatolog din cauza acestei probleme care, la vremea respectiva, imi afectase nu doar scalpul, ci si fata. Mi-a recomandat acest sampon si o crema ( Uriage D.S. emulsion), iar de atunci el este nelipsit din baia mea.

       Acest sampon contine disulfura de seleniu, ingredientul minune care m-a scapat de matreata si de senzatia ingrozitoare de prurit a scalpului. Initial, l-am folosit doar pe acesta, la fiecare spalare, timp de 4 saptamani. Ulterior,pentru a preveni recidivele, l-am utilizat doar o data sau de 2 ori pe saptamana, alternandu-l cu un sampon normal ( intr-o saptamana ma spal pe par cam de 5 ori).

       De-a lungul timpului am incercat numeroase sampoane anti-matreata, cam tot ce se putea incerca de pe piata, insa acesta ramane numarul 1 in preferintele mele. Ce imi place foarte mult la el este faptul ca, pe langa eficienta in tratarea matretii, imi lasa parul foarte moale si plin de volum. Din acesta gama- Dercos anti-matreata- am mai incercat si varianta pentru scalp sensibil (fara sulfati), dar nu mi-a placut deloc, nu a avut nici un efect.

       Singurul minus al acestui sampon este mirosul puternic de sulf, insa celelalte beneficii ale sale m-au facut sa trec peste acest aspect. Mai multe informatii despre produs gasiti aici.

       Il recomand din toata inima peroanelor care se confrunta cu matreata persistenta!


       Ce sampoane anti-matreata folositi? Astept cu drag recomandarile voastre!
       




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu