Instagram

marți, 16 iunie 2015

Colectia mea de parfumuri


    Hello ladies,

    Revin cu o postare in care va prezint,pe scurt, parfumurile pe care le detin in acest moment.
    Inainte sa trec la subiect as dori sa precizez urmatoarele lucruri:


  1. Nu sunt vreo experta in acest domeniu sau vreo fina cunoscatoare de parfumuri;
  2. Nu incerc sa ma laud in vreun fel;
  3. Nu am parfumuri foarte scumpe (de lux) pentru ca nu investesc foarte multi bani in astfel de produse.
     Scopul acestei postari este pur informativ, voi incerca sa descriu fiecare parfum in parte si sa va ofer detalii legate de persistenta, intensitate, etc.



      Sa le luam pe rand:



1. My Naked Truth- Oriflame (apa de toaleta):


Note varf

bergamota, flori de mar, Litchi chinensis

Note inima

caise, trandafir, Osmanthus heterophyllus

Note baza

cedru, lemn de santal, floare de bumbac


    Este un parfum perfect pentru lunile calde, am mai vorbit despre el in  Favoritele lunilor aprilie si mai. Este un parfum discret, delicat, pe pielea mea persista in jur de 5 ore.

2. Incandessence- Avon (apa de parfum):

Note varf

iarba, aldehide

Note inima

mimoza, crin, trandafir

Note baza

mosc, lemn
     Cred ca toate femeile cunosc acest parfum, era foarte popular pe vremea cand eram in liceu. Anul trecut i-am simtit aroma la cineva, intr-un autobuz, si mi-am amintit de el. L-am cumparat pentru ca "miroase ca mama" si ma duce cu gandul la ea ori de cate ori il folosesc. Persista cam 4-5 ore pe mine. Il gasesc potrivit pentru sezonul primavara-vara.
3. Paradise-Oriflame (apa de parfum)

Note varf

frezie, piper, piper roz, bergamota

Note inima

lacramioare, bujor, iasomie, trandafir

Note baza

mosc, cedru, casmir
      Am folosit acest parfum o singura data si nu pot sa spun daca imi place sau nu. L-am mirosit initial intr-o pagina parfumata din catalog si mi s-a parut interesant. Se simtea foarte tare piperul dar m-am gandit ca se mai evapora pana ajunge la notele de mijloc si cele de baza. Pe pielea mea am simtit doar piper, foarte mult piper si iar piper! Mie imi plac parfumurile condimentate, insa acesta mi se pare exagerat. Seamana cu Lancome Miracle care este printre preferatele mele dar in cazul acestuia piperul e mult mai soft. Voi incerca sa port Paradise-ul la toamna, cand se va mai racori, intrucat acum este mult prea cald pentru un parfum atat de intepator. In ciuda excesului de piper, trebuie sa recunosc ca este un parfum interesant, care te scoate din anonimat.
      Persistenta e bunicica..vreo 6-8 ore in cazul meu. 



4. Elite Rio Glam Girl (apa de toaleta)

Note varf

carambola (star fruit), afine

Note  de mijloc

iasomie, violete, bujor

Note de baza

lemn de santal, palisandru

      Este un parfum foarte ieftin pe care l-am acum in urma cu doi ani din Cora. Cred ca am dat in jur de 20 de lei pe el, iar pentru pretul pe care il are, pot spune ca miroase foarte bine. Eu il asociez cu vara, cu o vacanta pe un taram exotic. Nu exceleaza la capitolul persistenta, dar nici nu pot avea pretentii de la o apa de toaleta de 20 de lei.



5. Chalon portocaliu (apa de parfum)
6. Chalon albastru (apa de parfum)
    
      Parfumurile Chalon se gasesc in Lidl, in aceste 2 variante si costa 15 lei fiecare. Nu am gasit notele lor insa stiu ca sunt copii dupa 2 parfumuri celebre: cel portocaliu imita Dior J'Adore, iar cel albastru este copie dupa Davidoff Cool Water (pentru femei). Eu am testat si originalele si va pot spune ca se aseamana izbitor de tare. Din nou, persistenta nu e grozava, vreo 4 ore, insa miros foarte bine!


7.  Zara Woman-editia lansata in 2014 (apa de parfum)
      
Note varf
mandarina

Note de mijloc

bujor, trandafir

Note de baza

vanilie

      Este un parfum fresh-floral, perfect pentru primavara-vara. Are si o sticluta foarte draguta cu un capac in forma de floare. Are o persistenta medie, pe pielea mea tine cam 5-6 ore.


8.  Yves Rocher Moment de Bonheur (apa de parfum)


Note varf

note verzi, muscata

Note de mijloc
trandafir

Note de baza
paciuli, cedru

      Este un parfum foarte fresh, potrivit pentru zilele caniculare. Marele minus al acestuia este persistenta...nu stiu de ce dar pe mine nu persista mai mult de 2 ore.

9. Lancome Miracle (apa de parfum)


Note varf

frezie, pruna

Note inima

magnolie, ghimbir, piper

Note baza

iasomie, mosc
      Este unul din parfumurile mele preferate, il folosesc de 3 ani si nu m-am plictisit de el nici acum. Este un parfum fin, de zi, potrivit pentru primavara. Pe pielea mea persista in jur de 5 ore.
10. Moschino Hippy Fizz (apa de toaleta)

Note varf

lamaie, zmeura, magnolie

Note inima

violeta, lotus, trandafir

Note baza

Osmanthus heterophyllus, cedru, muschi
       Este un parfum proaspat, de zi, foarte potrivit pentru zilele calduroase de vara. A fost multi ani aroma mea preferata pentru vara. Are o persistenta medie, de vreo 4 ore.

11. Yves Rocher Comme un Evidence L'eau de parfum intense

Note

trandafir, iasomie, lemn alb, praline

      Nu pot spune ca ma dau in vant dupa el, dar l-am primit cadou si l-am folosit destul de mult. Se simte foarte tare trandafirul in acest parfum, iar eu nu sunt o mare fana a aromei de trandafir, insa per total este dragut. Persista destul de mult pe pielea mea- 6-8 ore.




12. Zara Nuit (apa de parfum)

Note varf

bergamota

Note de mijloc

capsuni, cedru

Note de baza
vanilie, ambra

       Zara Nuit este un parfum greoi, intepator, potrivit pentru sezonul rece. Asa cum sugereaza si numele, este mai potrivit pentru seara. Nu are o aroma pe gustul oricui, dar pe mine tocmai acest aspect m-a atras la el. Nu aveam nimic asemenator in colectie, este un parfum deosebit, care persista foarte mult.

13. Zara Black Peony (apa de toaleta)

Note varf

bergamota

Note de mijloc
frezie, piersica

Note de baza
vanilie, lemn de santal

       Acest parfum este o copie foarte reusita a celebrului Flowerbomb by Viktor&Rolf. Nu l-am avut pe acesta din urma, deoarece este exagerat de scump iar eu nu as da atatia bani pe un parfum, dar l-am testat in magazine si va pt spune ca daca as mirosi ambele parfumuri cu ochii inchisi, nu as putea sa le disting. Este un parfum dulce pe care eu il port doar toamna si iarna. Persista vreo 4-5 ore.

14. Nina Ricci - Ricci Ricci (apa de parfum)


Note varf

rubarba, tonuri de fructe, bergamota

Note inima

tuberoza, trandafir

Note baza

lemn de santal, patchouli
      Nu este un parfum chiar pe gustul meu, dar a fost ultimul cadou pe care l-am primit de la o persoana care nu se mai afla printre noi, asadar l-am folosit pentru ca are valoare sentimentala. 
      Este un parfum dulce-floral, elegant, rafinat, insa eu il consider mai potrivit pentru doamnele de 35+. Persista foarte mult, undeva la 8-10 ore.

15. Britney Spears Fantasy (apa de parfum)


Note varf

kiwi, capsuna

Note inima

orhidee, ciocolata, iasomie

Note baza

mosc, lemn, stanjenel
      Acesta este cel mai dulce parfum din colectia mea...si cand spun dulce ma refer la acel duce de la care ar putea sa ti se faca greata daca nu ai un stomac puternic :). Il am de multi ani, nu prea l-am mai folosit in ultima perioada deoarece nu imi prea mai plac parfumurile dulci, insa in anul in care l-am cumparat l-am utlizat foarte mult. a mai ramas destul de putin din el.
      Cu siguranta este un parfum potrivit sezonului rece si, as spune eu, adolescentelor sau femeilor pana in 25 de ani. 
       Are o persistenta fabuloasa, este cu siguranta pe locul 1 la acest capitol dintre toate cele pe care le detin .

16. Kenzo Amour ( apa de toaleta)


Note varf

cires, frangipani

Note inima

orez, ceai, vanilie

Note baza

tamaie, lemn
      Din nou, un parfum care nu este pe gustul meu, insa a fost primit in dar, in urma cu multi ani. La vremea respectiva, mi s-a parut interesant, o aroma neobisnuita si l-am purtat foarte mult, insa acum nu mai este deloc pe gustul meu. Il consider potrivit pentru toamna-iarna si cred ca s-ar potrivi foarte bine personalitatilor neconventionale. Are o persistenta medie, cam 4 ore.

Un comentariu: