Instagram

joi, 14 aprilie 2016

Review masca pentru par Kallos Hair Pro-Tox



      Revin astazi cu recenzia  unui produs care m-a dezamagit teribil: Hair Pro-Tox de la Kallos.
      In trecut am mai incercat masti pentru par de la aceasta firma si niciodata nu m-au impresionat, dar am zis sa ii mai dau o sansa, cumparand un kilogram de Hair Pro-Tox...:)).
     Ce spune producatorul:

"Kallos KJMN Mască de păr pro-tox cu cheratină, colagen şi acid hialuronic. Formula specială pro-tox pentru păr – Cheratină, Colagen şi Acid hialuronic – se integrează perfect în structura părului, întăreşte în mod unic părul slab, fin, uscat, despicat. Conţinutul de Panthenol, Ulei de Cocos şi Oliva regenerează şi hrăneşte adânc părul. Utilizând masca de par Kallos, părul devine strălucitor, mătăsos şi uşor de tratat."


     Ce spun eu:
     In primul rand, as dori sa mentionez ca eu nu am parul foarte degradat si nici varfurile despicate, ci doar uscat pe lungime. Acest produs nu a facut nimic pentru podoaba mea capilara...nu l-a lasat nici matasos, nici mai usor de descurcat, nici frumos parfumat ( masca are un iz medicinal). Am balsamuri de par care fac mult mai mult decat aceasta masca. Partea buna este ca nu am dat foarte multi bani pe ea, cred ca a fost in jur de 14 lei.
     A fost o recenzie foarte scurta deoarece nu am mare lucru de spus despre acest produs. Pentru mine nu a functionat si nu as recomanda-o altcuiva.

Un comentariu:

  1. Mie mi-a folosit.Am un par foarte neascultător,rebel. Trebuia sa ma intind cu placa zilnic la 230grade.Acest produs mi-a mai asezat podoaba capilara si bineînțeles,fara placa,ondulator,etc parul creste.Eu l-am cumpărat cu 6 lei.Si o sa il cumpar si a2a oara.In legatura cu mirosului mie nu mi se pare ca miroase a altceva decat un balsam oarecare.����

    RăspundețiȘtergere