Instagram

duminică, 20 decembrie 2015

Review sampon anti-matreata Londa Professional


      Dupa cum am mentionat si in cateva postari anterioare, eu ma confrunt de multi ani cu dermatita seboreica pe scalp ( pe ten am avut doar 2 episoade in 5 ani),prin urmare, testez in permanenta produse anti-matreata. Incercand diverse substante de-a lungul timpului,am descoperit ca scalpului meu ii priesc cel mai bine sampoanele pe baza de selenium sulfide.
      In vara acestui an insa, parul meu a avut o scurta perioada de rebeliune si nu a mai raspuns pozitiv la samponul Vichy caruia ii sunt fidela de multa vreme. M-am gandit ca, in urma utilizarii indelungate, scalpul meu s-a obisnuit cu el si nu isi mai face efectul. Am decis sa dau o sansa samponului de la Londa Professional, mai exact l-am alternat cu cel de la Vichy.
       Samponul de la Londa are ca ingredient activ zincul pyrithione. In trecut nu am avut prea mult succes cu aceasta substanta, dar am decis sa ii mai dau o sansa. Acest produs a reusit sa imi tina in frau, cat de cat matreata dar nu complet. Initial l-am folosit doar pe el, iar dupa vreo 5 spalari am inceput sa il alternez cu Vichy-ul. De atunci le folosesc dupa aceasta schema: o spalare cu Londa/o spalare cu Vichy/alta cu Londa s.a.m.d. In felul acesta, incerc sa nu provoc dependente scalpului de un ingredient sau altul.
      Revenind la samponul Londa, pot spune ca imi place destul de mult, iar daca scalpul vostru raspunde bine la zinc pyrithione, eu zic ca merita sa ii dati o sansa. Spre deosebire de majoritatea sampoanelor anti-matreata,acesta degreseaza foarte bine scalpul fara a usca parul pe lungime. Mie imi lasa parul foarte matasos si usor de descurcat dupa utilizare. Are un miros foarte placut,specific produselor profesionale. Il gasiti in saloanele de infrumusetare sau in magazinele care vand produse profesionale. Eu l-am luat de la ProfiHairShop la sfarsitul verii, cand aveau reduceri si am dat in jur de 30 de lei pe el.


      Va las aici linkul  catre un articol despre dermatita seboreica, de pe site-ul  Corinei Allan (de la care am invatat foarte multe si pentru care am un mare respect).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu