Instagram

sâmbătă, 29 august 2015

Produse pe care regret ca le-am cumparat



      Hello ladies,

      Voi incepe o noua serie de articole in care va voi prezenta, pe scurt , produse cosmetice care m-au dezamagit iremediabil si care vor ajunge direct la cosul de gunoi.



Produse de ingrijire:


   
1. Lotiunea de corp sub dus Balea- se doreste a fi o copie dupa lotiunile sub dus de la Nivea. Eu am avut-o in trecut pe cea pentru piele uscata de la Nivea insa, cum nu suport mirosul original al acestei marci, am zis sa-i dau o sansa celei de la Balea. Ei bine, acest produs este complet inutil, nu face nimic, nu ofera hidratare, ba chiar, am impresia ca imi usuca si mai tare pielea dupa utilizare. Am aruncat-o deja.
2. Antiperspirantul Cien Extra Dry- l-am cumparat de la Lidl, a fost ieftin, dar nu ma protejeaza absolut deloc, are si un miros groaznic.

3. Masca faciala Freeman cu carbune activ si zahar negru- acesta este de fapt un scrub, nu prea poate fi numit masca. Pe instructiunile de utilizare scrie sa aplici produsul pe ten si sa il lasi sa actioneze 5-7 minute, apoi sa efectuezi un usor masaj (pentru exfoliere) si sa-l clatesti. Eu am cumparat acest produs cu intentia de a-l folosi ca masca, insa avand textura de scrub e foarte greu sa il intizi pe ten intrucat cade pur si simplu. Nu e genul ala de masca tip argila, nici de tip peel-off, nu are nici un efect. Este util doar pe post de scrub, insa eu am renuntat de multi ani sa mai folosesc exfolianti mecanici pentru fata, asa ca i-am mai dat o sansa in calitate de scrub pentru corp. Si aici a fost o dezamagire totala pentru ca mi-a uscat excesiv pielea. Verdictul: la gunoi!

4. Crema pentru calcaie Feet Up Callus Relief de la Oriflame- in cazul meu nu a avut nici un efect. Are o consistenta foarte usoara si deloc hidratanta. Am folosit jumatate din ea si nu am observat nici o imbunatatire in ceea ce priveste aspectul calcaielor mele.
5. Balsamul de buze Yves Rocher cu nuca de macadamia- intrucat mi-a placut foarte mult aroma cremei de dus cu nuca de macadamia de la YR, am decis sa incerc si balsamul acesta. Intr-adevar, aroma este tot aceea, insa la capitolul hidratare este nul. Singura lui calitate ar fi mirosul placut.

Produse de make-up:



6. Corectorul Wake me up de la Rimmel London- daca ma dau sau nu ma dau cu el obtin acelasi rezultat. E un produs care nu face nimic, in afara faptului ca imi lasa sclipici pe fata. Nu imi acopera deloc cearcanele, singura lui calitate fiind cremozitatea. Mie mi se pare un produs inutil.
7. Fondul de ten Affinimat de la Maybelline-promite sa mentina sebumul sub control intreaga zi dar evident ca nu face acest lucru! Pe tenul meu arata decent cam 4 ore,iar puterea de acoperire e mica spre inexistenta. Un alt minus ar fi consistenta foarte lichida (ca apa) si trebuie sa am mare grija cu el sa nu se verse peste tot atunci cand il aplic. Din acest punct de vedere imi aduce aminte de bb cream-ul de la Garnier, cel pentru ten mixt, insa acela are o acoperire si o rezistenta mult mai buna. Iar cireasa de pe tort e faptul ca are alcool denaturat in compozitie, de altfel te si izbeste mirosul foarte puternic de alcool atunci cand il aplici. Nu e un produs pe care merita sa dati banii.
8. Mascara Big & Daring de la Avon (cel rezistent la apa)- este cel mai prost rimel pe care l-am incercat vreodata. Are o consistenta de pasta de dinti care s-a uscat si iti lasa efectiv coji de mascara pe gene, iar in 2 saptamani de la deschidere s-a uscat complet. Oribil!!

9. Pudra matifianta Prime and Fine de la Catrice- un produs ieftin si prost. Se doreste a fi o pudra waterproof, ceea ce m-a facut sa ma gandesc ca este foarte rezistenta si nu voi avea nevoie de multe retusuri pe parcursul zilei...daaaar, m-am inselat. Aceasta pudra imi matifiaza tenul pentru fix jumatate de ora. O alta problema o reprezinta nuanta pudrei, care cica ar fi translucida...ei bine, pe tenul meu de Alba ca Zapada arata ca o faina.

     

      Sunt curioasa daca voi ati incercat aceste produse si ce impresie v-au lasat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu