Instagram

marți, 1 septembrie 2015

Favoritele lunilor iulie si august



Salutare tuturor,

      In mod oficial s-a incheiat vara (desi termometrul pare sa contrazica acest fapt), iar eu voi trece in revista produsele de care am abuzat sezonul ce tocmai a trecut.




1.  Gelul de ras Balea- miroase demential ( aceasta este varianta Summer Garden), este eficient si are un pret accesibil (in jur de 7 lei).
2. Uleiul pentru par si corp Sweedish Spa de la Oriflame- initial l-am folosit exclusiv pentru corp (aplicat dupa dus pe pielea umeda), insa l-am incercat si pe par si mi-a placut foarte mult efectul sau. Eu am mai folosit in trecut ulei de cocos pentru hidratare intensa, dar imi era foarte greu sa il indepartez complet din par. Trebuia sa ma spal de vreo 4 ori si sa insist mult ca sa iasa tot uleiul, iar tot procedeul asta mi se parea ca vine sa contracareze efectele hidratante ale uleiului, intrucat imi agresam podoaba capilara. Acest produs, nefiind un ulei pur, se clateste foarte usor si imi lasa parul matasos. Il aplic inainte de dus si il mentin pe par cateva ore.

3. EDP Nina L'elixir de la Nina Ricci- mi-am dorit foarte mult acest parfum si am reusit sa mi-l achizitionez in luna iulie. Are un miros tineresc, jucaus, singurul minus
al sau fiind persistenta. Desi este apa de parfum, nu se mentine mai mult de 4-5 ore pe pielea mea. In rest, imi place la nebunie si este un parfum care ma reprezinta.
4. Masca exfolianta Youthmud de la GlamGlow (format travel-size)- este, de departe, cea mai buna masca pe care am folosit-o vreodata. Dupa ce o folosesc imi simt tenul ca si cum as fi fost la cosmetica si as fi facut un tratament super fancy. Curata foarte bine , lasa tenul neted si catifelat,imi place la nebunie. Sunt foarte curioasa cum e cea pentru acnee...m-ar tenta ambele in varianta full-size daca nu ar fi asa de scumpe!





5. In ceea ce priveste manichiura si pedichiura, cel mai mult am purtat Rimmel Salon Pro in nuanta 317 Hip Hop si Maybelline Colorama 60 Seconds in nuanta 335. Ambele au o formula buna, se aplica usor si rezista destul de bine pe unghii.
6. The One Eyeliner Stylo (Oriflame)- este un tus de tip carioca, foarte rezistent, pigmentat si relativ usor de aplicat.
7. The One Everlasting Concealer- m-a surprins placut acest produs, nu ma asteptam sa imi placa atat de mult. Are o putere de acoperire medie, este cremos, rezistent si nu se strange foarte tare in liniile fine de sub ochi.
8. The One Eyebrow kit- contine 2 nuante de pudra, ceara pentru fixarea sprancenelor si 2 pensule. In functie de culoarea firelor de parputeti sa va alegeti pudra care vi se potriveste sau puteti sa le combinati, asa cum fac eu. Ceara am foosit-o o singura data dar mi s-a parut inutila si am renuntat la ea. Pensulele mi se par cam groase, eu le-am inlocuit cu o alta de la un kit mai vechi, care incape perfect in acel compartimet. Pudrele imi plac foarte mult iar kitul e compact si elegant.
9.  Blush-ul de la Deborah Milano (nr.04)- l-am redescoperit vara aceasta intrucat il gasesc foarte potrivit pentru un ten usor bronzat. Nu este nici mat,nici sclipicios, ci are un finish satinat foarte frumos. Eu in general optez pentru farduri de obraz mate, dar fac o exceptie in sezonul cald. Nu stiu daca se mai gasesc produse Deborah prin magazine, stiu ca era un stand la Kendra, dar parca in ultima perioada nu l-am mai vazut. In orice caz, daca le mai gasiti pe undeva, chiar va recomand sa incercati aceste blushuri, sunt foarte pigmentate, se intind usor si arata foarte bine pe ten.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu