Instagram

vineri, 31 iulie 2015

Empties/Produse terminate (3)


     Nu, nu beau si nici nu mananc produsele cosmetice, insa am reusit intr-un timp relativ scurt sa termin o gramada de lucruri.


1. Crema pentru corp Yves Rocher cu blackberries- nu mi-a placut in mod deosebit, nu facea mai nimic la capitolul hidratare, nu as recumpara-o.
2. Gel de dus Lactovit cu 10% lactourea pentru piele foarte uscata si sensibila- ma asteptam sa fie mult mai hidratant decat s-a dovedit a fi, insa e un produs ok. Are un parfum disret, palcut, unisex. Nu mi-a uscat prea tare pielea, nu mi-a provocat iritatii si mancarimi, asam cum patesc cu majoritatea gelurilor de dus.
3. Gel de dus Yves Rocher cu miere si musli bio- a fost groaznic, mi-a uscat foarte tare pielea. Pe langa asta, nici mirosul nu era prea placut, eu n-am simtit nici o aroma de miere.



4. Crema de dus Yves Rocher cu pere si caramel- un produs acceptabil, nici acesta nu a fost hidratant, a avut un miros placut insa dupa o vreme m-am plictisit de el. L-am folosit mai mult ca spumant pentru baie.
5. Shea Wip Body Lotion de la The Body Shop- am cumparat crema asta la o promotie, avea reducere de 50%, pretul intreg fiind 52 de lei. Per total,am fost foarte dezamagita, este exagerat de scumpa pentru ceea ce face. In primul rand, are un miros foarte puternic si extrem de intepator. Cand aplicam aceasta crema mirosea toata casa. Se impregna mirosul in lenjeria de pat, in haine, iar pielea mirosea pana la urmatorul dus. In prima seara cand m-am dat cu aceasta crema nu am putut sa dorm bine din cauza ca nu mai suportam mirosul. Nici la capitolul hidratare nu m-a impresionat, desi, teoretic este destinata pielii foarte uscate. Cu siguranta exista pe piata lotiuni de corp mult mai bune si mai prietenoase cu portofelul decat aceasta!
6. Crema de dus Dove deeply nourishing- v-am mai spus ca Dove este campionul tuturor cremelor de dus, iar acesta varianta nu a facut exceptie.



7. Dizolvant lac de unghii (varianta cu acetona) Cien- un produs ieftin si eficient. Imi place mult si sistemul de dozare, are 200 de ml si il gasiti la Lidl.
8. Sapun Discover Parisian Delight dela Oriflame- un sapun banal, nu mi-a placut nici aroma.
9. Crema anti-acneica Gerovital H3 Derma + : o crema care promite sa reduca punctele negre, formatiunile acneice si roseata si sa diminueze semnele postacneice. Nu a facut nimic din toate cele enumerate anterior, dar a fost o crema lejera, matifianta, perfecta pentru a fi utilizata sub machiaj.
10. O rezerva Gillette Venus- folosesc acest aparat de multi ani. o rezerva de genul acesta isi face treaba cam 4 luni. 
11. 2 mostre de parfum Amber Elixir de la Oriflame- nu prea mi-a placut, nu e tocmai pe gustul meu, insa pot spune ca e un parfum care persista foarte mult, deci il recomand in cazul in care vi se potriveste mirosul.




12. Crema Anti-celulitica Sweedish Spa de la Oriflame- v-am vorbit desprea ea in Favoritele lunii iulie, am recumparat-o deja.
13. Vopsea Loreal Preference in nuanta 4.15 intense deep brown- este o vopsea de par bunicica, e mult mai blanda cu scalpul decat Syoss si Wella, dar mi se pare ca nu e la fel de rezistenta. Culoarea imi place foarte mult,acesta fiind principalul motiv pentru care o cumpar.
14. Samponul anti-matreata Dercos- il stiti deja, review-ul detaliat il gasiti aici.




15.  Deodorantele Fa si Dove- au fost ok, insa nu cred ca ar face fata cu brio caniculei. Pentru perioada primaverii m-au protejat destul de bine.


16. Apa de gura Dentalux de la Lidl- acesta este varianta pentru dinti sensibili,nu are alcool iar aroma e foarte placuta. Are o cantitate de 500 de ml si costa vreo 6 lei.
17. Dischete demachiante Naturalesse- au fost din acelea ovale mari; sunt bune, nu se destrama si nu lasa puf pe fata.


18. Mascara Max Factor Masterpiece- este un rimel pe care l-am tot recumparat in ultimii ani, separa foarte bine genele, nu le incarca si le mentine curbate pe tot parcursul zilei. Cu siguranta il voi mai achizitiona la un moment dat.
19.Gel pentru fixarea sprancenelor de la Essence- este un produs ieftin si destul de eficient.
20. Fond de ten compact matifiant 8H marca proprie Sephora- teoretic el este un fond de ten sub forma de pudra, insa eu il folsesc pentru a-mi fixa fondul de ten lichid sau bb cream-ul. Este foarte eficient in ceea ce priveste matifierea tenului, as putea spune ca e cea mai buna pudra pe care am foosit-o vreodata. Am recumparat-o deja pentru ca e nelipsita din trusa mea de machiaj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu