Instagram

miercuri, 8 iulie 2015

Favoritele lunii iunie

Hello,

      Revin cu  postare referitoare la produsele pe care le-am folosit cu drag in luna iunie, unele dintre ele fiind iubiri mai vechi redescoperite, iar altele, revelatiile lunii.



  • CC Cream-ul Gerovital Happiness (light)- imi place foarte mult pentru zilele cand vreau un machiaj lejer si nu atat de rezistent ( atunci cand ies cateva ore). Are o acoperire destul de buna si apreciez la acest produs faptul ca nu are subton roz. 
  • La Roche-Posay Effaclar Duo (+)- am mai avut acest produs in formula veche si am vrut sa incerc si varianta aceasta. Nu as putea spune ca previne aparitia imperfectiunilor, dar le usuca foarte bine pe cele existente. E o crema lejera, perfecta pentru tenul gras, fiind si o excelenta baza de machiaj.
  • Crema-gel anticelulitica Swedish Spa (cu efect de incalzire)- trebuie sa precizez ca nu cred in cremele anti-celulitice, in sensul ca nu-mi imaginez ca ar putea  sa dispara complet aspectul de coaja de portocala in urma folosirii acestor produse, insa acest gel chiar imi place. Am observat niste efecte benefice in ceea ce priveste tonifierea pielii, insa ele sunt vizibile pe termen scurt (atat timp cat folosesti produsul). Are consistenta unui gel si mirosul specific gamei Sweedish Spa. Initial, dupa ce este masata, pielea ramane lipicioasa, insa acest efect dispare dupa cateva minute, rezultatul final fiind o piele foarte fina si usor tonifiata.
  • Lotiune de corp sub forma de spray Balea-  este o crema lejera, cu miros fresh, se aplica usor si rapid. Nu are putere foarte mare de hidratare, insa mie imi place sa il folosesc dupa dusul de dimineata. Nu imi place utilizez creme foarte hidratante atunci cand stiu ca urmeaza sa ies undeva (mai ales pe vremea caniculara), iar acest produs ma salveaza in situatiile de acest gen. Inainte de culcare folosesc lotiuni mult mai hidratante.
  • Antiperspirant Lady Speed Stick Clinical Protection- este singurul care reuseste sa ma protejeze impotriva tranpsiratiei pe vremea caniculara.
  • Blushul Sleek in nuanta Suede- imi place foarte mult acesta nuanta calda, imi complimenteaza foarte bine tenul cu subton galben (desi in poza pare usor roz). Eu nu suport blush-urile roz si in general nuantele reci si am cautat foarte mult un fard de obraz intr-o nuanta naturala,calda. Acesta este perfect pentru mine. Este pigmentat si rezista toata ziua.


  • Elastice de par Invisibobble- mi se pare geniale pentru ca nu lasa urme in par. Probabil stiti cat de enervant este sa-ti prinzi parul cu un elastic clasic si ulterior, pe parcursul zilei, sa vrei sa il porti desprins dar constati ca ti-au ramas acele urme inestetice in podoapa capilara...ei bine, cu invisibobble nu patesti chestia asta!Sau probabil vi se intampla sa va scoateti elasticele cu foarte mult par prin ele...ei, cu acestea eu nu am mai avut problema asta. Le gasiti la Sephora, sau pe www.1001cosmetice.ro .

  • Creionul contur ochi Sephora 12 HR Waterproof (nuanta Tiramisu)- este foarte rezistent, pigmentat, cremos si imi place foarte mult nuanta de maro inchis mat. Il recumpar mereu cand sunt reduceri pentru ca pretul intreg mi se pare cam mare.

  • Ulei pentru uscarea ojei Sephora- nu a fost inclus in poza de grup pentru ca mi-am amintit ulterior de el. Acest produs face exact ce promite: ajuta la uscarea rapida a ojei si, in plus, hidrateaza cuticulele. Eu niciodata nu am rabdarea necesara sa astept sa mi se usuce lacul de unghii, iar acest produs e salvarea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu