Instagram

marți, 23 iunie 2015

Empties/Produse terminate (2)


      Revin cu un articol despre produsele pe care le-am consumat in ultima perioada. Sa trecem direct la subiect!


      In luna mai m-am vopsit cu Syoss Oleo Intense (fara amoniac), iar in iunie cu Syoss varianta clasica (cu amoniac).
      Syoss-ul classic l-am utilizat de mai multe ori si este printre preferatele mele. Eu o cumpar din Auchan la 13 lei.
      Oleo Intense nu mai folosisem si pot sa spun ca a fost o surpriza placuta. Mi-a acoperit foarte bine firele albe si a rezistat la fel ca o vopsea cu amoniac. Dupa vopsire, nu mi-am simtit parul uscat, asa cum se intampla cu ceelalte vopsele de par pe care le-am incercat pana acum...din contra, parul era foarte moale, de parca i-as fi facut un tratamen intens de hidratare. Cu siguranta o voi recumpara!




      Crema de dus Dove Gentle exfolianting- mi-a placut foarte mult, v-am mai spus ca produsele Dove sunt preferatele mele cand vine vorba de ingrijirea corpului;
      Samponul Dercos anti-matreata- am vorbit despre el mai detaliat aici;
      Sapunul lichid spuma Gerovital- a fost ok dar mi se parea ca imi cam usuca mainile.


      Crema emolienta super hidratanta Gerovital H3 Derma+ - am primit acesta mostra la o comanda online pe care am facut-o mai demult si am tinut-o in geanta pentru hidratarea mainilor. Nu stiu pentru ce se foloseste ea in mod normal- daca e de fata sau de corp- dar oricum nu m-a dat pe spate.
        The Body Shop Aloe Calming Toner- este un tonic excelent pentru tenul sensibil, nu are alcool sau iritanti in compozitie. Eu l-am luat la reducere de Black Friday, nu l-as cumpara la pret intreg intrucat mi se pare cam scump.
      Avene Cleanance SPF 30 - teoretic este o crema cu spf destinata tenului gras/acneic, prin urmare m-am asteptat sa nu aiba o textura grasa , asa cum au, de regula, cremele cu spf. In practica, lucrurile nu stau chiar asa...nu are deloc o textura lejera, intra greu in piele si o lasa grasa. Cu siguranta nu o voi recumpara!


       Servetelele umede pentru bebelusi Pure -le-am inclus in aceasta postare pentru ca sunt preferatele mele si le tot recumpar. Sunt foarte umede si se pastreaza asa pana la ultimul servetel. Eu le folosesc pentru a ma sterge pe maini dupa ce ma machiez, pentru a-mi curata incaltamintea,etc. Se gasesc in Auchan si costa vreo 4 lei.
       Crema Johnson's Baby Bedtime - are un miros foarte placut si hidrateaza destul de bine.
       Exfoliantul pentru corp Sweedish Spa- am vorbit mai pe larg despre el aici,il ador si il voi recumpara mereu.


      Benzile de ceara rece pentru fata marca proprie Cora- le tot recumpar de ceva timp. Contine 20 de benzi duble si 4 servetele de curatare dupa depilare. Pe mine ma tin o vesnicie pentru ca tai o banda in 4 bucati. Sunt eficiente si ieftine (7 lei).
    Plasturi impotriva punctelor negre Beauty Formulas- sunt destul de eficienti in curatarea porilor mariti de pe nas, insa nu pot spune ca indeparteaza si punctele negre.


      Parfumul Moschino Hippy Fizz- este perfect pentru vara, mai multe detalii gasiti aici.
      Dischetele demachiante Cotoneve - sunt printre preferatele mele, nu se destrama si sunt moi.
     Corector Photoready Revlon - nu mi-a placut in mod deosebit. Are o acoperire bunicica dar se strange in liniile fine de sub ochi.
      Mascara Maybelline The Falsies Waterproof- este unul dintre rimelurile mele favorite, cred ca pana acum am avut vreo 10 tuburi. Cand il folosesc pare ca am si eu gene.


      Fondul de ten Revlon Colorstay (varianta pentru ten gras)- si acesta este al n-lea tub, detalii despre el gasiti aici.
     Servetele pentru matifierea tenului Beauty Formulas - sunt foarte bune, absorm sebumul fara sa strice machiajul. Ce imi place foarte mult la ele, spre deosebire de celelalte produse de la alti producatori. este faptu lca sunt maricele si cuprind astfel o suprafata mai extinsa a tenului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu