Instagram

joi, 30 aprilie 2015

Review fond de ten Revlon Colorstay/Comparatie intre formule (normal/dry skin si combination/oily)


     Hello,

     Vreau sa va prezint pe larg un produs pe care eu il folosesc de multi ani- fondul de ten Revlon Colorstay. Compania Revlon s-a retras de pe piata din Romania dar acest produs inca se mai gaseste in magazinele online de la noi din tara.
     Am descoperit acest produs prin anul 2009, iar de atunci l-am folosit in mod constant. Era singurul fond de ten care reusea sa imi tina cat de cat sub control secretia de sebum si sa reziste pe tenul meu mai bine de 10 ore.  A fost prietenul meu cel mai bun pana in 2013 cand, surpriza, cei de la Revlon s-au gandit sa il reformuleze.
      In varianta veche, formula pentru combination/oily skin  avea spf 6, iar formula pentru normal/dry avea spf 15. De asemenea, scrisul de pe flacon era negru. In 2013, dupa reformulare, spf-ul a crescut- 15 respectiv 20, iar scrisul de pe flacon a devenit alb. Un alt aspect foarte important de mentionat, este ca ambele variante in formula veche erau pe baza de apa (primul ingredient era apa), iar ulterior, au fost transformate in fonduri de ten pe baza de silicon.
      Tin minte ca undeva prin vara lui 2013 m-am dus la magazin sa-mi achizitionez o noua sticla de Colorstay, intrucat cel vechi mi se terminase. Am luat varianta pentru ten gras pe care o foloseam din 2009, am ajuns acasa si am inceput sa ma machiez. Aici a venit socul! In primul rand, in momentul in care am incercat sa il torn din sticla pe mana, am observat ca nu mai are consistenta aia foarte lichida specifica lui. Cand am inceput sa il intind pe ten il simteam foarte siliconat, asemenea primerelor pe baza de silicon. Cele care ati folosit Colorstay-ul la inceputurile lui probabil stiti ca era destul de greu de intins si uniformizat pentru ca se usca foarte repede. Acesta, din contra, era foarte cremos, se intindea foarte usor si ramanea lipicios pe fata. Eram foarte contrariata si abia atunci m-am uitat cu atentie pe sticla, crezand ca poate l-am luat din greseala pe cel pentru ten uscat. Am remarcat faptul ca spf-ul este mai mare si mi-a trecut prin cap ca poate a fost reformulat. Am cautat pe net si se pare ca aveam dreptate.

      Noua formula a fost si este o dezamagire pentru mine. Nu inteleg de ce au simtit nevoia cei de la Revlon sa ia un produs excelent si sa il modifice intr-unul mai prost. Principalele chestii care nu imi plac la cel nou sunt ca nu rezista atat de bine pe ten, nu imi mentine sebumul sub control atat de bine , are o putere de acoperire mai mica si lasa un efect de masca. De asemenea, am observat ca daca il port zilnic, de dimineata pana seara imi provoaca acnee si imi irita tenul, problema pe care nu am avut-o cu cel vechi. Din acest motiv, acum il folosesc mai rar.
      Recent, am gasit un articol pe blogul unei beauty-bloggerite din strainatate care facea o cmparatie intre Colorstay-ul pentru ten gras si cel pentru ten uscat, ea avand un ten gras. Dupa ce le-a testat pe ambele, concluzia ei a fost ca cel pentru ten uscat i s-a potrivit mai bine. Am fost foarte intrigata si pentru ca tot avam un flacon pe terminate,mi-am comandat un nou fond de ten, de data acesta in varianta pentru ten uscat.
      Asadar, in cele ce urmeaza, voi face o comparatie intre cele doua.
   
Stanga- Revlon Colorstay normal/dry skin (spf 20)
Dreapta- Revlon Colorstay combination/oily skin (spf 15)

Stanga- Revlon Colorstay normal/dry skin (spf 20)
Dreapta- Revlon Colorstay combination/oily skin (spf 15)

      Principala diferenta dintre cele doua,in ceea ce priveste ambalajul este capacul- cel pentru ten uscat are un plastic transparent peste capacul negru. Am sesizat si o mica diferenta de subton, desi teoretic sunt aceeasi nuanta- 150 Buff. Cel pentru ten gras are un subton galben si este, parca,
putin mai inchis.
Stanga- Revlon Colorstay combination/oily(spf 15)
Dreapta- Revlon Colorstay normal/dry skin (spf 20)

      In ceea ce priveste aplicarea, aspectul pe ten si rezistenta, am sesizat urmatoarele aspecte:
  • cel pentru ten uscat se intinde putin mai greu si are un finish pudrat, pe cand cel pentru ten gras se simte lipicios pe ten, parca nu se usuca niciodata;
  • cel pentru ten uscat imi controleaza mai bine sebumul pe parcursul zilei;
  • ambele au acoperire buna dar cel pentru ten uscat arata mult mai natural pe ten.


      In concluzie, desi am tenul foarte gras, varianta Colorstay normal/dry mi se potriveste mai bine. Singurul minus este subtonul usor mai roz decat al celuilalt, dar este un aspect peste care pot trece cu vederea.
      Acum nu il mai folosesc zilnic din motivele mentionate anterior, dar este foarte bun pentru ocazii speciale sau pentru zilele cand am nevoie de un fond de ten foarte rezistent.


      Voi le-ati incercat? Astept parerile voastre in legatura cu aceste produse!

2 comentarii:

  1. hey, as vrea sa imi achizitionez un fond de ten, si as vrea sa-l cumpar pe cel de la Flormar cu vitamina E sau cel de la Revlon Colorstay, dar sunt foarte indecisa, care dintre ele este mai bun? am un ten gras.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe cel de la Flormar nu l-am incercat, deci nu stiu ce sa iti spun despre el. Colorstay-ul (varianta pentru ten uscat) imi tine foarte bine sebumul in frau, iar eu am tenul foarte gras. Cel mai bine ar fi sa le incerci pe amandoua in magazin si sa vezi care dintre ele are o nuanta mai apropiata de nuanta tenului tau- e si acesta un factor important in alegerea fondului de ten.

      Ștergere