Instagram

miercuri, 8 aprilie 2015

Review Lioele Triple the Solution BB Cream



     Hello ladies!
     
     Vreau sa va impartasesc astazi experienta mea cu BB Cream-ul Lioele Triple the Solution. Eu nu detin varianta full-zise, mi-am comandat cateva mostre pentru a-l testa, iar pana acum l-am folosit de patru ori.
     Produsul in varianta full-zize are 50 de ml si il gasiti pe MakeupShop la pretul de 79 lei, iar un set de trei mostre costa 4,80 lei.

     Descrierea oficiala a produsului:

Lioele Triple the Solution BB Cream este un produs 3 in 1 revolutionar:
1. Un fond de ten cu putere mare de acoperire ce ofera un finish impecabil, semi-mat
2. Un BB Cream ce calmeaza, hraneste si hidrateaza intens pielea cu tripla functie (extractele de capsuni si mandarine albesc/ilumineaza tenul, acidul hialuronic si iaurtul au efecte anti-rid/anti- imbatranire, iar extractul de radacina de lemn dulce si ylang-ylang calmeaza pielea si reduce inflamatiile locale).
3. O crema de protectie solara cu factor de protectie SPF 30 / PA++ ce blocheaza atat radiatiile UVA, cat si cele UVB
Produsul este potrivit pentru toate tipurile de ten.

Mai multe detali gasiti aici.


      Ce mi-a placut:

  • Are putere de acoperire medie-mare, comparabila cu Revlon Colorstay;
  • Se vede foarte natural pe ten, nu creeaza efect de masca;
  • Are SPF;
  • Nu se simte greoi pe ten.
     Ce nu mi-a placut:
  • Este disponibil intr-o singura nuanta, iar pentru mine este cam inchis;
  • Nu controleaza prea bine sebumul, pe tenul meu gras incepe sa luceasca dupa 2 ore;
  • Mirosul- dezagreabil din punctul meu de vedere.
      Per total este un produs ok, este cu siguranta cel mai bun BB Cream dintre cele incercate de mine pana acum ( Rimmel, Maybelline, Garnier). Cea mai mare problema pentru mine este faptul ca nu mi se potriveste nuanta foarte bine. Fiind mai inchis, se observa destul de tare diferenta de ton dintre fata si gat atunci cand il port. Din acest punct de vedere, cred ca mi-ar fi mai potrivit la vara, cand voi capata putina culoare. Dat fiind faptul ca nu imi tine in frau excesul de sebum, eu l-am purtat in zilele in care ieseam 4-5 ore si nu aveam nevoie de un produs long-lasting. Chiar si fixat cu pudra, dupa 2 ore aratam ca un bec.

      In concluzie, recomand acest produs persoanelor cu ten uscat sau normal, care doresc o acoperire medie dar fara efect de masca. Cred ca pe un ten uscat/normal ar rezista toata ziua, fara probleme.
      Nu il recomand pentru nuante de piele foarte deschise sau inchise, cred ca cel mai bine s-ar potrivi celor poarta Revlon Colorstay 180, Mac NC/NW 20, Bourjois Healthy Mix 52-53.

      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu