Instagram

vineri, 24 aprilie 2015

Empties/Produse terminate - mini reviews

      Hello,

      Astazi va voi prezenta produsele cosmetice terminate in ultima perioada si parerea mea despre fiecare in parte.


      Ingrijirea corpului si parului :




  • Gelul de dus Aver (Gerovital) nu mi-a placut, avea un miros artificial si intepator, nu hidrata pielea, nu l-as recumpara.
  • Sapunul solid Le Petit Mardeillais cu migdale dulci miroase foarte bine,nu-mi usuca mainile, am avut si gelul de dus cu aceasta aroma si mi-a placut.
  • Gelul de dus Jardins du Monde cu nuci de macadamia are o aroma delicioasa, mi-a placut per total.
  • Samponul Balea Med Ultra Sensitive nu mi-a placut, era foarte apos, nu prea facea spuma si mi-a provocat matreata.

  • Laptele de corp Dove pentru pielea uscata este un produs pe care il folosesc de multi ani cu placere. Dove este marca mea preferata in ceea ce priveste curatarea si hidratarea corpului. 
  • Crema restructuranta antivergeturi Gerovital Plant nu a avut nici un efect asupra vergeturilor- nici nu ma asteptam, eu am utilizat-o pentru hidratarea corpului, iar la acest capitol s-a descurcat de minune. Singurul aspect deranjant la ea a fost mirosul- un miros artificial si intepator de plante. Per total a fost ok.


     Luna aceasta am folosit vopseaua de par spuma Wellaton . Este o vopsea de par destul de puternica, are mult amoniac si un miros foarte puternic, care se mentine in par si dupa prima spalare. Mie mi-a prins bine pe firele albe, iar dupa 2 saptamani de la vopsire, culoarea este inca vibranta. Nu o recmand persoanelor cu scalp sensibil deoarece il poate irita (cum a fost si cazul meu). Un alt aspect neplacut ar fi acela ca mi-a patat pielea capului foarte tare, abia dupa 3-4 spalari s-a dus complet de pe scalp.

      Ingrijirea tenului:

      Crema si gelul peeling din gama BioActive S Acne de la Pellamar au fost ok, daca vreti un review mai detaliat il gasiti intr-o postare anterioara.


  • Apa micelara Garnier imi place foarte mult, este perfecta pentru tenul meu sensibil, demachiaza destul de bine. In mod normal costa 20 de lei, eu de fiecare data am cumparat-o cand a fost la promotie cu 16 lei. Raportul calitate-cantitate-pret este excelent. Am recumparat-o deja.
  • Dischetele demachiante Caterine (Kaufland) imi plac pentru ca sunt mari, le folosesc pentru demachierea fetei (pentr ochi folosesc dischete mici si un demachiant bifazic), insa ce nu imi place este ca nu sunt cusute pe margini si se mai dezmembreaza. Insa pentru pretul pe care il au (in jur de 3 lei) sunt ok.
      Produse de machiaj:

  • Rimelul Max Factor Clump Defy Waterproof nu mi-a placut deloc, n-a facut nimic pentru genele mele. Eu folosesc doar rimel waterproof deoarece genele mele sunt orientate in jos de la mama-natura, iar formula rezistenta la apa este singura care le metine curbate dupa ce le-am ondulat cu clestele pentru gene. Marea mea surpriza cu aceasta mascara a fost ca nu a reusit sa imi mentina genele curbate nici macar 5 secunde dupa aplicare si practic aratam ca si cum nici nu as fi purtat rimel. Trecand peste acest aspect, nu a oferit nici un fel de volum genelor mele desi se pretinde a fi mascara pentru volum. In concluzie, un mare NU pentru acest produs!
  • The One Lash Resistance Mascara  (Oriflame) a fost un rimel decent, a reusit sa imi mentina genele curbate (este tot waterproof), mi-a oferit volum dar s-a uscat foarte repede. Dupa doar o luna de la deschidere a devenit imposibil de utilizat.
  • Garnier Skin Naturals anticearcan iluminator roll-on este un produs pe care il ador! Acopera cearcanele destul de bine, arata foarte natural si nu se strange in liniile fine de sub ochi. M-a tinut foarte mult timp si are un pret accesibil. Cu siguranta il voi recumpara.
  • Clestele pentru intors genele Elite este un produs fara care nu as putea trai din motivele enunate mai sus. Am avut mai multe marci de-a lungul timpului, insa acesta de la Elite este preferatul meu. L-am inlocuit cu unul nou deoarece, dupa un timp,se slabesc arcurile sale si nu mai curbeaza foarte eficient genele. Utilizez 2 clesti pe an.
  • Creionul pentru sprancene Rimmel este un alt produs nelipsit din arsenalul meu de machiaj. Il folosesc de foarte multi ani, cred ca am consumat vreo 10 pana acum. Este ieftin si  bun!


                     Cam acestea au fost produsele terminate de mine in ultima perioada, voi reveni cu o noua postare de acest gen cand voi reumple plasuta de empties.
                      Va pup cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu