Instagram

joi, 26 martie 2015

Review Pellamar Bioactive S Acne







      Va voi vorbi azi despre 3 produse Pellamar din gama Bioactive S Acne , pe care le-am folosit in ultima perioada.


      Crema tratament pentru acnee

      Ce spun ei:
Recomandată pentru îngrijirea tenurilor acneice şi seboreice. Acţionează pentru ameliorarea proceselor caracteristice acestor tipuri de afecţiuni: hipercheratinizare, hiperseboree, leziuni inflamatorii. Crema pentru ten acneic este special formulată pentru tenul sensibil, cu tendinţe acneice, care a fost afectat de tratamentele puternice împotriva acneei. Crema are la bază extracte de lavandă şi aloe vera, care calmează şi linişteşte tenul în profunzime. Activii cu proprietăţi antibacteriene protejează pielea, reglând în acelaşi timp producţia de sebum.
  • Elimină impurităţile şi previne formarea lor.
  • Împiedică dezvoltarea microorganismelor cauzatoare de forme inflamatorii şi de acnee purulentă, precum şi curăţarea epidermei, eliminând riscul formării cicatricilor şi îndepărtând punctele negre.
  • Reglează activitatea glandelor sebacee şi stabilizează excesul de sebum, reducând procesul de uscare a pielii.
  • Calmează iritaţiile şi hidratează tenul, îmbunătăţind textura şi aspectul său.
   


  
     Ce spun eu:
     Aceasta crema vine intr-un tub de 50 ml la pretul de aproximativ 49 de lei (in functie de locul din care este achizitionata). Pe mine m-a tinut 6 luni, in conditiile in care am aplicat-o doar o data pe zi-seara. Un alt motiv pentru care am reusit sa o folosesc atat de mult timp este consistenta destul de groasa pe care o are. Era necesara o cantitate foarte mica pentru a cuprinde intreaga fata.  Punctul ei forte este lipsa parfumului, lucru destul de rar intalnit in produsele cosmetice. Insa, are si un mare minus :  al patrulea ingredient din lista este comedogenic. Partea cea mai amuzanta este ca am observat acest lucru in momentul in care am atasat aceasta poza in postare :))). Sunt foarte dezamagita de faptul ca o crema care promite sa lupte impotriva acneei si a punctelor negre, are in compozitie (si chiar printre primele 7 ingrediente)  substante comedogenice.
      In perioada in care am folosit-o nu am observat vreo imbunatatire in ceea ce priveste aspectul tenului meu. Nu mi-a facut rau, dar nici bine.
      Concluzia: nu o voi recumpara,nu cred ca isi merita investitia.


     Gelul purificator

     Ce spun ei:
     Purifică pielea, îndepărtează impurităţile şi excesul de sebum, fără să usuce pielea. Acidul salicilic, efect cheratolitic eficient, curăță în profunzime porii.
  • Purifică pielea fără să o irite sau să o usuce, iar substanţele bioactive eliberează porii, protejând împotriva formării punctelor negre şi a comedoanelor.
  • Combinaţia special selectată a componentelor active îndepărtează excesul de grăsime de pe suprafaţa pielii şi reglează activitatea glandelor sebacee, reducând producerea de sebum care duce la pielea cu aspect uleios.
  • Elimină coşurile şi previne formarea acneei.
  • Calmează iritaţiile, lăsând o piele curată, netedă şi fermă.
     
       Ce spun eu:
       Gelul de curatare vine intr-un flacon de 250 ml,o cantitate destul de generoasa as zice eu,comparativ cu majoritatea produselor de acest gen de pe piata. Pretul sau este in jur de 35 de lei.
      Are o consistenta aparte,gelatinoasa, iar in contact cu apa se transforma in spuma. Ai nevoie de foarte putin produs pentru a-ti curata intreaga fata, eu il folosesc din octombrie 2014 si inca mai am. Si in cazul acestui produs apreciez absenta parfumului. Curata foarte bine, nu imi usuca excesiv tenul (eu am tenul gras), nu am ce sa ii reprosez.
      Concluzia: il recomand peroanelor cu tenul gras sau mixt, raportul calitate-cantitate-pret mi se pare unul bun.

     Gelul peeling

     Ce spun ei:
AJUTĂ PIELEA SĂ SE REGENEREZE PRIN ACTIVAREA ENZIMELOR DE SUPRAFAŢĂ
Gelul conţine o combinaţie de alfa şi beta hidroxiacizi cu acţiune cheratolitică. Este recomandat pentru tratarea tenul acneic, tenului gras, în tratamente antiaging prin reducerea ridurilor fine, estomparea pigmentaţiei, îmbunătăţirea fermităţii şi elasticităţii pielii. Amestecul de alfa şi beta hidroxiacizi dizolvă pielea moartă, impurităţile, punctele negre şi stratul superficial al epidermei, stimulând regenerarea pielii.
COMPOZIŢIE:
  • acid glicolic 10%
  • acid salicilic 0,5%
  • pH 3,8
ACID GLICOLIC - printre cei mai apreciaţi agenţi activi antiîmbătrânire, penetrează pielea cu uşurinţă şi stimulează activitatea celulară;
ACID SALICILIC - cheratolitic eficient.
ATENŢIE! pH-ul acestor formulări este mic, dar la utilizare pot apărea iritaţii. Este recomandată testarea  gradului de sensibilitate pentru fiecare persoană.
*După aplicarea produselor cu AHA şi BHA, folosiţi crema de zi cu factor de protecţie solară. 
  • Reglează producţia de sebum şi previne dezvoltarea microorganismelor care cauzează imperfecţiunile pielii.
  • Deblochează canalele excretoare ale glandelor sebacee.
  • Exfoliază stratul cornos al epidermei, prevenind aderenţa celulelor moarte de piele şi blocarea porilor. Corectează treptat şi accelerează regenerarea suprafeţei epidermei.
  • Calmează iritaţiile, previne dezvoltarea erupţiei cutanate şi accelerează vindecarea, minimizând riscul de formare a cicatricilor.
Aplicarea cu regularitate a gelului netezeşte suprafaţa pielii şi îmbunătăţeşte starea acesteia. Tenul se reîmprospătează şi se oxigenează, capătă o culoare uniformă şi sănătoasă, imperfecţiunile devin mai puţin vizibile.

      Ce spun eu:
      In primul rand, as vrea sa mentionez contradictia pe care am sesizat-o dintre ingredientele trecute pe ambalaj si descrierea facuta pe site-ul lor . In lista de ingrediente se poate observa ca acidul salicilic este trecut inaintea acidului glicolic, iar pe site, in descrierea facuta de ei, compozitia produsului ar fi de 10% acid glicolic si 0,5% acid salicilic. ????? Nu stiu care dintre ele este eronata, prin urmare nu as sti sa va spun care dintre acizi predomina in acest exfoliant.
      Trecand peste acest aspect, as vrea sa va vorbesc despre produsul in sine si efectele sale. El vine intr-un tub de 15 ml si costa in jur de 27 de lei. Are o cantitate destul de mica, eu am reusit sa il folosesc de vreo 8 ori. Realizeaza o exfoliere usoara, blanda, simteam mici piscaturi la inceput cand il aplicam. Nu mi-a iritat tenul (al meu fiind foarte sensibil), dar nici nu am observat sa fi avut efecte spectaculoase asupra imperfectiunilor sau punctelor negre. Imi lasa pielea foarte fina dupa utilizare si cam atat. Poate daca este folosit pe termen lung are efecte vizibile, insa eu nu l-am recumparat dupa ce am terminat tubul.
      Concluzia: este un produs ok pentru persoanele cu tenul sensibil, care doresc sa realizeze o exfoliere blanda a epidermei.

      Per total, mi se par niste produse ok, nu sunt nici cele mai bune, dar nici cel mai proaste pe care le-am incercat. Totusi, avand in vedere faptul ca, pe termen lung nu mi-au imbunatatit aspectul tenului, nu cred ca le voi recumpara.


            Voi ati folosit produsele din acesta gama?Ce parere aveti despre ele?
Instagram

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu