Instagram

marți, 10 martie 2015

In the mood for nude






       Luna aceasta am dezvoltat o mica obsesie in ceea ce priveste ojele nude.
       Am redescoperit lacurile de unghii Golden Rose si m-am gandit sa dau o comanda pe www.cosmania.ro. La aceasta colectie am adaugat si un lac Rimmel 60 seconds.





       De la stanga la dreapta:

       Golden Rose Color Expert nr. 05
       Golden Rose Color Expert nr. 10
       Golden Rose Rich Color nr. 05
       Golden Rose Rich Color nr. 104 ( acesta face oarecum exceptie din categoria nude dar nu m-am putut abtine sa nu o includ in postare)
       Rimmel 60 Seconds nr. 621 Mary Mary Quite Contrary

       Ce imi place foarte mult la aceste oje este faptul ca toate au pensula lata si astfel aplicarea lor devine mult mai facila si rapida.
       Ojele Golden Rose se usuca foarte repede, se aplica usor si uniform, fiind suficiente 2 straturi. Cea de la Rimmel are o formula mai groasa, este cam streaky si au fost necesare 3 straturi pentru a obtine o acoperire opaca.



                                          Golden Rose Color Expert nr. 05 (without flash)





                                           Golden Rose Color Expert nr. 05 (with flash)





                                           Golden Rose Color Expert nr. 10  (without flash)






Golden Rose Color Expert nr. 10 (with flash)




                                             Care sunt ojele voastre nude preferate?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu