Instagram

joi, 14 mai 2015

Review Sampon Uscat Batiste


      Hello,


      A venit vremea sa va spun parerea mea despre deja celebrele sampoane uscate Batiste. Am incercat doua variante: pe cel colorat pentru par inchis la culoare si varianta clasica-Original.


      As dori sa precizez, de la bun inceput, ca nu inteleg isteria asta legata de sampoanele uscate ( de pe blogosfera si youtube). Sunt super-mega laudate, insa pe mine nu m-au dat pe spate. Intra-adevar, dintre toate produsele de acest gen incercate de mine, Batiste mi se par cele mai ok, insa nu as da fuga la magazin sa le recumpar.
     Ideea in sine de sampon uscat mi se pare ingenioasa, dar rezultatul final nu ma multumeste pe deplin. Pe parul meu inchis la culoare este foarte vizibila pudra aceea alba care ramane dupa aplicare. Oricat mi-as scutura si peria podoaba capilara, acel reziduu se mentine si este destul de inestetic (ca si cum as avea multa matreata). Din acest motiv am vrut sa il incerc si pe cel pentru par inchis la culoare, insa el vine la pachet cu alte dezavantaje. La prima aplicare am fost foarte incantata, deoarece culoarea sa era perfecta pentru parul meu si, in sfarsit, scapasem de pudra aceea alba. Imi acoperise chiar si firele de par alb care isi fac reaparitia la 2 saptamani dupa vopsire. Pana aici toate bune si frumoase! Problema este ca, daca ai obiceiul sa-ti treci mana prin par pe parcursul zilei, ai toate sansele sa te trezesti cu acea pudra maro pe frunte si pe maini, asa cum am patit eu. Mai grav ar fi daca te-ar prinde ploaia pentru ca probabil te-ai pricopsi cu haine maro! 
      Aceste sampoane fac o treaba foarte buna in a absorbi excesul de sebum de pe par, insa eu nu le agreez din motivele prezentate anterior. Cred ca variantele fara culoare ar fi mult mai potrivite femeilor cu par blond sau saten deschis, iar cele colorate mi se par prea messy. Trebuie sa mentinez si faptul ca mie imi provoaca mancarimi de scalp groaznice .
      In concluzie, samponul uscat mi se pare un produs util in situatii de urgenta, cand nu ai timp sa te speli pe par si trebuie sa mergi la un eveniment, dar nu l-as recomanda pentru utilizare frecventa. Nu are cele mai ok ingrediente si cred ca ar putea irita scalpul si provoca matreata daca se foloseste in mod abuziv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu