Instagram

joi, 21 mai 2015

Favoritele lunilor aprilie si mai



      Hello,

      Astazi va voi prezenta produsele cosmetice pe care le-am descoperit si  folosit cu mare placere in ultima perioada.



  • Scrub-ul pentru corp Swedish Spa de la Oriflame: l-am luat la inceputul luni aprilie, cand a fost la oferta. Pretul intreg mi se pare foarte piperat pentru gramajul lui de 150 ml, dar cu oferta din catalog, la care s-a adaugat reducerea de consultant, a ajuns sa coste vreo 20 de lei. Ce imi place cel mai mult la el este ca are multe uleiuri in compozitie, fiind foarte hidratant. Unele persoane ar putea fi deranjate de pelicula uleioasa care ramane pe piele dupa clatire, insa eu ador senzatia aceasta. Daca nu va place acest aspect, il puteti folosi inaintea gelului de dus. Nu ma dau in vand dupa mirosul lui...are o aroma puternica de ghimbir, care nu prea este pe gustul meu, insa m-am obisnuit cu ea.
  • Masca pentru par Elseve Anti-Case: am redescoperit-o si m-am reindragostit de ea! Suntem prietene vechi, doar ca uitasem de ea in dorinta mea de a testa alte masti. Am gasit-o in Auchan la un pret mai mult decat convenabil (vreo 20 de lei) si am cumparat-o fara sa stau pe ganduri. Imi lasa parul foarte moale si usor de descurcat.
  • Parfumul My Naked Truth de la Oriflame: s-a lansat anul acesta si mi-a tot facut cu ochiul, insa eu incercam sa ma conving ca nu am nevoie de inca un parfum... daaar, in campania curenta l-am gasit la oferta si am cedat tentatiei. In mod normal, el costa 90 de lei, iar eu am dat in jur de vreo 40 cu reduceri. Este de fapt o apa de toaleta, insa persista destul de mult. Are o aroma foarte interesanta..e si fresh (dar fara a avea note puternce de citrice), si floral(fara a da dureri de cap), si fructat (fara a fi gretos). E un parfum fin, pudrat, discret, perfect pentru sezonul de primava-vara.
  • Fondul de ten Revlon Colorstay (normal/dry skin): am vorbit mai pe larg despre el intr-o postare anterioara. De cand am descoperit aceasta varianta nu l-am mai folosit deloc pe cel pentru ten gras. Il ador pentru ca reuseste sa-mi tina in frau excesul de sebum.
  • Uleiul de migdale dulci (marca proprie Auchan): il folosesc dupa fiecare dus, pe pielea umeda si imi place la nebunie (il utilizez si cand ma rad pe picioare). Imi hidrateaza foarte bine pielea, fara sa o lase uleioasa. Apreciez la el si faptul ca nu are miros. Dintre toate uleiurile pe care le-am folosit pe corp, cel de migdale imi place cel mai mult. Acesta are 100 ml si a costat 7 lei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu