Instagram

marți, 3 noiembrie 2015

Shopping pe Aoro





Hello!

      Saptamana aceasta, cei de la Aoro au avut transport gratuit pentru comenzi de minim 222 de lei, iar eu, in mod evident, nu am putut rezista tentatiei. Aveam niste banuti primiti cadou de ziua mea si m-am gandit sa imi fac mici cadouri.
      M-am gandit sa impartasesc cu voi aceasta comanda, poate va inspir la cumparaturi, mai ales ca incepe sezonul cadourilor.
      Intai de toate, vreau sa va vorbesc putin despre experienta mea cu cei de la Aoro. Stiu ca exista foarte multe controverse in ceea ce ii priveste, multe persoane afirma ca au cumparat produse fake de la ei ( in special parfumuri). Eu de cand i-am descoperit (2011), am incetat sa mai achizitionez parfumuri din magazinele fizice. Nu am avut niciodata vreo problema cu produsele comandate, parfumurile au fost toate originale ( verificate pe site-uri de specialitate dupa codul de bare si codul de lot), cosmeticele in termen de valabilitate, iar produsele foarte bine ambalate. Scopul meu nu este acela de a le face reclama, ci de a va expune experientele mele cu ei, dintr-un punct de vedere obiectiv.

      Sa trecem la comanda propriu-zisa:
      Nu se putea sa nu achizitionez si niste parfumuri: pentru mine am ales Moschino Funny la 100ml (a fost la promotie in jur de 130 de lei), iar pentru jumatatea mea am luat Hugo Boss Red-cadou anticipat de Craciun (40 ml-81 de lei).


      Am mai ales un scrub Garnier Oil Beauty ( pentru ca nu se gaseste in magazinele fizice)- 26 lei;
o crema pentru calcaie Garnier ( pe care o foloseam cu ani in urma dar care nu se mai gaseste la ni in magazine)- 15 lei; o masca Wella Professionals Self-Warming Treatment- 36 lei; un anti-perspirant Dove Maximum Protection -24 lei si paleta Makeup Revolution Essential Mattes 2- 34 lei.





Va pup si va doresc o saptamana frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu