Instagram

luni, 2 noiembrie 2015

Empties/Produse terminate (5)


Hello!

      Revin cu un articol despre produsele consumate in ultima perioada si cred ca va fi ultimul de acest gen pe anul 2015.


1. Crema de dus Dove cu fistic si magnolie- am facut greseala de a cumpara crema de dus la "bidon" (750ml) si m-am plictisit ingrozitor de tare de aceasta aroma, nu cred ca o voi recumpara prea curand. Produsul in sine a fost foarte bun, asemenea tuturor produselor pentru dus la Dove.
2. Gelul de dus B.U. My Smoothies Yogurt+Papaya- nu prea mi-a placut. Miroase placut dar are o textura foarte lichida, nu prea face spuma si s-a consumat foarte repede.
3. Samponul Vichy anti-matreata- am pierdut sirul tuburilor consumate.
4. Anti-perspirantul B.U. protect-plus - anul acesta am descoperit aceste deodorante si am devenit fana. Au arome foarte placute si protejeaza bine.
5. Lotiunea de corp Elmiplant Skinnergy So alive- mi-a placut foarte mult aroma acestui produs, m-a dus cu gandul la sucul Tutti Frutti dar mi-a displacut faptul ca imi lasa pielea lipicioasa dupa aplicare. Nu cred ca il voi recumpara.




6. Masca de fata cu argila Napoca- mi-a placut, si-a facut foarte bine treaba, imi curata fata in profunzime fara sa o usuce. Din cate stiu eu, a fost in editie limitata, deci nu cred ca se mai gaseste.
7. Laptele demachiant Balea Med Ultra Sensitive- l-am cumparat pentru ca este foarte bine formulat, nu are parfum sau alti iritanti, insa nu m-a impresionat prea tare. Are un miros deranjant de plastic si nici la capitolul curatare nu exceleaza.
8. Effaclar Duo- este o crema foarte bine agreata de catre tenul meu. Acneea s-a redus considerabil de cand o folosesc, e foarte lejera si constituie o excelenta baza de machiaj. Am recumparat-o deja.


9. Vopseaua Loreal Excellence Creme- am mai prezentat-o de multe ori, stiti ca imi place mult si ca o folosesc aproape lunar.
10. Samponul Yves Rocher anti-matreata- pot spune ca este cel mai prost sampon pe care l-am incercat vreodata. Pe langa faptul ca nu a avut nici un efect anti-matreata, imi lasa parul imbacsit, pleostit...a fost oribil.
11. Balsamul de buze Himalaya Herbals- este foarte hidratant si are o aroma delicioasa.


Cam acestea au fost produsele consumate in ultima vreme. Daca le-ati incercat si voi, astept cu drag parerile voastre .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu