Instagram

vineri, 16 octombrie 2015

Cumparaturi de la Hello Free Zone Discount


      Nu cred ca mai exista vreo iubitoare de cosmetice care sa nu fi auzit de acest butic, insa voi mentiona si eu ca Hello Free Discount este un mic magazin situat pe Soseaua Pantelimon (Bucuresti), unde gasiti produse aduse din Anglia (multe dintre ele nu se gasesc in Romania) la preturi foarte accesibile.
      De fiecare data cand merg acolo plec cu sacosa plina, acum insa, am fost putin mai cumpatata.Totusi, m-am gandit sa impartasesc cu voi micile mele cumparaturi:




  • Lumanare parfumata Glade Brazilian Mango Flower, 10.99 lei
  • Garnier Douche Body Lotion, 8.99 lei- e o lotiune de corp sub dus, in genul celei de la Nivea. N-am vazut acest produs in alte magazine de la noi.
  • Lotiune de corp Vaseline Advanced Repair, 10,99 lei
  • Servetele umede pentru mobila Green Shield, 5.99 lei.


      Care sunt produsele voastre preferate de la Hello Free Zone Discount?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu